Jakten på den bästa kameran

Nu kan man verkligen säga att sommaren väntar runt hörnet. Det har varit varmt i helgen och jag fick chansen att inviga min nya sommarklänning. Jag har legat på sparlåga under hela våren när det kommer till mitt shoppande, men nu för någon vecka sedan tog jag på mig spenderarbyxorna och lade en stor beställning på nätet. Det känns fortfarande lite märkligt att vistas i butiker i onödan så jag håller mig till näthandeln tills vidare. Härnäst är jag på jakt efter en kamera. Min mobilkamera har blivit så dålig och jag vill kunna fånga sommarens alla ögonblick med en bra kamera. Risken för ett ny Corona-våg i höst är överhängande så det känns verkligen som man vill ta vara på sommaren, även om man fortfarande inte kan umgås och resa som tidigare. Bara lite ledighet kommer göra mig gott. Jag har spanat in olika mellanformatskameror och jag får se vilken jag bestämmer för att köpa tillslut. Just nu lutar det åt en från Fujifilm då jag hört mycket bra om deras kameror. Har ni några tips?
Kvinna håller i sin kamera

Lämna en kommentar